I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 18 Julai 2012

SeLaMaT PeTaNg SeMuA....

salam...

hiii....

skrng aku ader kat opis...tmpt aku kjer skrng....

huhuhu....power eak...aku kjer ader tapi tak nk tapi kalo wt kjer cpet2

mase bos masuk tak der kjer nk wt....

huhu jadi wt2 kjer tapi wt dalam kedaan yang cermat hahaha....

cm bw keter pulk kang...mksd nya wt kjer dengan slow....cool... jer uhuhu...

k jap ea....nk msukkan gmbr ...




tadaaa..... ini lah meja saya....

amboi bnyk nya kerts kan...

huhuhu....



Ni lah tempat letak pensil kiter...

lawa kan...cawan rebena ag...

korang ader huhu...

siap amer kiter ngan adik kiter pun ader....

korang ader huhuhu...



ok lah cmpai disini coretan aku...nnt aku isi ag ea...blog nie...skrng sudah aktif blik nk menaip sbb kkdng bosn nk wt ape....sblm nie bz sbb kite kan beljr ag...skrng dah bis bljr....jadi kesemptn nk menaip tu ader lah skrng nie...so trade mark putri....
kiter enjoy.....huhuhu..
tata...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn