I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 11 Julai 2012

bekerja sesudah belajr....:)

salam semua...
hari nie saya di pejabat..MUAR USAHA BAKTI.
kenp saya di pjbt tersebut.....??
cuber teka knper???
sbb saya te lah bekerja di saner...
ermmm bermula aku bgun cept dan awl...(awl sagt lah kan2)
setiap ari aku pg kjer naik mtr krisss i lah warna merh gitu....
ermmm jadi motr icon tu mama and daddy i simpn wt perhiasan kat umh...
jadi i nk mtr i lah....
skrng nie aku kerja kontrk kat MUAR USAHA BAKTI TU!...
sbb aku nk sambung beljr lagi...insyaallah result aku baik aku sambung diploma kat politeknik...
insyaallah aku dapat sambung.....
jadi aku kat pjbt nie sbgai pembantu am....
syarikat kontraktor....adalah syrikat seppu i....
mak i penh kjer si tu uuuuu....huhuhu...jadi cm take over tmpt mak i dlu..huhuhu sius ker!..
ermmm skrng nie aku dah kjer seminggu mnggu nie msuk dua minggu...ermm bolh tapi tiap3 ari tido lmbt...ermmm sbb ny!

1.tido lambt main fb....

2. tido lambt sbb tgk movie...

3.tido lmbt sbb malam3 jadi model sambilan kat dalam blik..huhuhu peraga bju huhuhu...

4.tido lambt sbb tak lh tido

itu lah sbb aku tak lh tido... yerk!

jadi skrng nie kat pjbt ader kak yan,kak norma (dak portcl),dik emy (seppu kak yan),abg dan
ramai jugk lh...tapi ramai sbb abg dan cuti sem jadi tu yg kjer...kat sini tapi 3 buln jer....
aku pun kjer tak thu sampai bler...jadi aku harap dapat smbung bljr lagi....insyaallah....
wt mse nie aku kjer sampai buln 12....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn