I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 19 Julai 2012

Di pAgI JumAat Yg InDaH.... ;)

salam... semua...

tgh wt per tu korang semua....

ermmm skrng ni aku kt opis lorh kt mner ag...huhuhu....

skrng nie...aku tgh isi baucer bayaran....

eh!....ader kjer lah..tapi menyempat bukk blog ea...

terbaik!...bukn aper tak thu nper cm dah best lak menaip blog nie.... huhuhu

k semalam p surau ader bcer yassin khamis mlm jumaat jadi keluarga aku semua pg....

alhamdullilah aku dapat bis kan bacaannya smlm with my mummy ....

blik tu surau ader wt jamuan ......

jamuan die nasi minyak ,ayam merah,pencok,daging,an kueh ....

air oren sejuk ngan air teh panas....

ermmm..smlm anak jiran meninggal akibat kemalangan alhamdulllilah selamat jenazah nya dikebumikan

.....saya harp kwn2 saya dapat bwk motr dengn aty6 dan bce doanya....

mudah-mudahan di jauhkan...insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn