I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 18 Julai 2012

pAdA WktU TeNgHaRi Di MuAr huhuhu... :P

salam....

Tgh ari nie aku tak alek sbb ujan...i bwk mtr kang bsh makeup i bile blik dalam ujan u....

hihihihii....tak de lah cuma ujan lebt sangt nk alek takoot kang dah cmpai umh mkin lbt lak nk...

p keje alek....ermmm tak pe lah...skrng aku kat opis...ngan dak opis yg lain....

ermmm tapi skrng nie aku sngt lapr hihihihi.....

tak per blik kng mkn ok!...lauk3 mak i jgn lah abis huhuhu....

anakmu nie dah kebulur hahaha....

tak de lah...main3 jer... tak pe sbr tgg waktu alek kjer yer...

aku akan berthn hahaha....

ermmmm sejuk nya...ujan lorh pastu dok kat opis yg beracon fuhhh!...

double tripple sejuk....

pastu lapo...

ermmm lagi terbaik!...


ini la saya...

cntik tak huhuhu....

biasa jer kan....

ok tata t.c semua salam....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn