I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 4 Julai 2013

SALAM JUMAAT....

SALAM SEMUA...

HAI....

Saya hari nie saya berasa bosan sebab saya tak thu nk buat aper....kran kerja saya sudh siap...

dan ble dan kapan nya saya mahu mnyrahkan buku laporan saya untuk di tanda tangan oleh pegawai di

tempat saya bkerja nie...dah masuk 3 minggu nie...lom tanda tangan lagi ermmm aaarrrggg!!...

streess ble nk bg.....ble nk bg mcm mner...laporan pun lom siap lagi kan...ermm cm ner nka tunjuk...

Cik Adik oiiitt....ok skrng nie mcm mner saya nk siap kan klo semua lporan saya  lebh kurang je nie....

arggggg!!...cm ner ni......kusut ar... kalo laporan kk ledang tak cm nie.....entah lah nk buat laporan blik mcm

ssh pulok ye lah proses die ader refleksi jurnal ikot minggu lak...ermmmm so skrng ni pening nak buat

laporan nie sbb semua keje same jer...ermmm  haarrggg!!....mcm ner nie....aku dh pening nie...nk buat.

member lain dah hantr siap tanda tangan lagi aku nie yg payah nk bgi tanda tangan arrrg!!...

tolong saya..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn