I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 16 Jun 2013

HaRi PeRtAma Di TeMpaT LatIhAN

Salam Semua...

Hari 17/6/2013 adalah  tarikh aku masuk dan melapor diri di Syarikat Muar Usaha Bakti Sdn Bhd.

Aku prtcal kat cini selama 6 buln...haaa lame tak ....hihihi....Ok posisi aku dalam pjbt ni aku adalah budak

prtcal akaun.Insyaallah aku boleh buat..amin...so aku dibawah staf bahagian akaun.

so dalam pada aku sibuk tulis kad lapor diri aku untuk aku menghantar di POLITEKNIK aku diberikann

tugasan yg pertama iaitu membuat baucer bayaran bos ...woaaa bru masuk kjer dah ader kjer....

kerek lah tu....hihihi....baru menyiapakan satu lagi tugasan..hihi sempat lagi aku nk menaipkan kat blog nie...

Aku ssekrng tgh tggu waktu LUNCH!!! nak balik.....hihihi....tak bla hari pertama dah nak balik cepat hihihihi

nk buat cm ner...daah amer sangt dok umh....nk tgk citer korea......hihi tak per blik kjer kiter tgk kat tonton

ok lia ku....hihih sabar lah yerk....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn