I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 27 September 2012

salam semua......

salam...

Dah lame tak update blog nie...


bz cikit lh tak thu l bz aper kan...ermmm


ok skrng ader lah cikit masa....so leh update per yg bolh di update hihihi....


ok wt mase nie aku mcm biasa kjer ....cukup sebuln dpt gaji hihihi...


dapat gji opcose lah my fmily akn hnter for belnja dwg aper lagi hihihi....


syukur alhamdullilah aku bolh belnja fmili aku...


ok..Dalam bper nie aku tak baper siht cikit sbb tak thu knpe...


ermmm minggu lps ader pg chck up pasal sakit aku tu...


alhamdullilah aku beransur pulih....


dah rawatan susulan akn ader lagi pada thun depn buln 3.....


insyaallah akn baik baik jer....ermm tu yg aku harapkan...


minggu nie nk dekat seminggu adik aku yg beljr Shah Alam balik...untuk stdy week


tapi sampai umh stdy kemane tido kmner ermmmmm


tak pe lah adik aku doakan ko dpat menjwb nya ok....


jgn streess sangt nk jwb pakse tu nnt k....


kool jer k....


ok smpai sni dlu pasal hal ni....tata...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn