I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 23 Ogos 2012

DaLAm MoOd RaYeR....SmUa BarNg Nk BwU KaN...TaPi BuKn Aku lh..

salam lebaran semua.... ptt nya aku post nie dlu bwu pasal gambr rayer tadi ermm tapi tak per nie pun pasal


rayer jugk....huhuhu k selain baju ayer,kasut ayer,beg ayer,tudung ayer,....


selain tu ade sesuatu yg bwu telah merubah hidup aku....


sedih lah jugk.....sbb aku cyg kan die....pakai wet sendri beli tu....


barang pertame mnggunkan wet gaji yg pertame tw....


bukn kjer tw....tapi wet prtcl huhuhuhu.....


boleh eak!....ok3 korang nak tu tak paer die yg aku dok citer nie....


ok jappp tw......





ni lah tpn yg aku beli kai wet ppartcl....c5



ermmm mse beli mmng jge btol2....mahal tu beli... tapi skrng



telah bertukr...kepd c6... ni lah tapn nya....

yg skrng aku pakai....


k ni lah tpn yg aku gune sampai bler tu tak thu ...

and tpn aku ,aku tak jual cuma bertukr pemilik jer....

sbb my mom tu beli tpn bwu...so my ddy amk aku pun tpn...

tpn mak tu aku amek....

tu lah cter nya huhuhu and nie lah tpn ayer aku....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cute Unicorn